最近真是越來越不想聽到有關TWINS的事情了~

佢o地來關我乜事?

我同GILL同一日牛一又點?

我都唔係GILL,

唔好問我"如果....GILL會點"

唔好幻想我係佢 唔該!


一對偶像搞你o地生活大亂

要考試的沒心情

成日掛住twins

咁~我求下你

唔好在折磨自己啦

頂唔順就放棄啦~

今時今日你的進度,

只得人o地1個月

你有乜資格同人o地爭?

仲有5個月,

你點衝?

聽講佢o地3月出碟....?

咁~

俾心機努力D

當我不再過問你狀況的時候

大概就是我完全不看好你的時候了


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 ivylynn 的頭像
    ivylynn

    ivylynn

    ivylynn 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()